A Digitális Esélyegyenlőség Alapítványról
Az Alapítvány névválasztásával azt a meggyőződésünket kívántuk kifejezni, miszerint a boldogulás alapfeltétele a gyerekek leszakadását, kisodródását megakadályozó iskola és társadalmi környezet, valamint – ezzel szoros összefüggésben – a digitális írástudás megszerzése.
Ezért alapítványunk támogatja és népszerűsíti mindazokat a tanulásirányítási, tanulást és kooperációt segítő módszereket, programokat,
Alapítványunk szakmai hírnevét megalapozó KIP, teljes nevén Komplex Instrukciós Program, főképpen a különböző tanulási és egyéb hátrányokkal rendelkező tanulók hatékony osztálytermi munkáját támogatja. A kooperatív technikákra épülő módszert a Stanford Egyetemen (USA) Prof. Rachel Lotan és Prof. Elizabeth G. Cohen vezetésével dolgozták ki 1985-ben. A program 2001-ben a KÜRT Zrt. támogatásával jutott el Magyarországra és elsőként, a Hejőkeresztúri IV Béla Általános Iskolában vezették be. 2009-re a KIP számos módszertani elemmel – Logikai Táblajáték Program, Generációk Közötti Párbeszéd Program, Tabello Nyelvoktató Program – egészült ki, és a programegyüttes a Hátrányos Helyzetűek Oktatása Program (H2O Program) nevet kapta. A H2O 2009-ben indult el, a Gábor Dénes Díjasok Klubjának kezdeményezésére, alapítványunk koordinálásával.
A H2O program főbb támogatói voltak:
A H2O Program eredményes befejezését követően alapítványunk továbbra is fontosnak tartja a Komplex Instrukciós Program elterjesztését. A program használatára felkészítő 90 órás akkreditált képzésünkre honlapunkon lehet jelentkezni.
E-001897/2019
Az Alapítvány vezető tisztségviselői
A kuratórium tagjai
A felügyelőbizottság tagjai
Kapcsolattartó: Koródi Eszter
Kapcsolat: Koródi Eszter | 1116 Budapest, Duránci u. 3. | +36-20-981-6974 | Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Digitális Esélyegyenlőség Alapítvány © 2009 - 2022 Minden jog fenntartva